Post by gingmalocahe on Feb 2, 2022 22:02:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Friends 2022 version ▞▞▞
Det här spelet fuskar. Prova till exempel utmaningsstadiet. Oavsett hur hög poäng du har, kommer spelet att öka utmanarnas poäng (även efter att poängen redan har fastställts) så att du kommer på andra plats. Inte kul när ett spel fuskar. Ladda inte ner!!!
Jag gillar inte den nya layouten. Jag tappade alla mina mynt och power ups. Fåglarna gör inte så mycket skada på vissa nivåer, sedan på andra. De rör sig som om de stannar för att sedan gå. Funderar på att radera på grund av förändringen. Gå tillbaka till hur det var och få power-ups att göra sitt jobb. Jag förlorade på mynt i slutet av en turnering. Det dök inte upp, det började bara om. Du måste fixa detta.
Spela Angry Birds Cannon 3-spel på FunnyGames! Skjut kärleksfåglarna till varandra så att de får en fin Valentindag. Gratisspel & utan nedladdning! Nj...
Jag älskar att spela angry birds men varje gång jag måste uppdatera angry birds måste jag ta bort andra appar och jag behöver alla mina appar så vad kan jag göra, jag har till och med raderat tho vs I don't want too it nu är jag fast DETTA BLIR SISTA GÅNGEN JAG UPPDATERAS
För mig verkar det vara riktigt långsamt efter att du har nått en hög poäng och du går tillbaka till den nivån. Plus slow motion väldigt tråkigt. Som andra har sagt är extramaterialen ungefär 1/4 av vad de var. Mina 2 cent.
Det här spelet är fantastiskt även för din koncentrationsförbättring 😊
Ttttttttttttt
Angry Birds är fortfarande flyger högt! Din guide till varje spel
Jag älskar spelet det är rally kul *****
Angry Birds Friends på PC
Det är ett fantastiskt spel...mycket utmanande att spela med och det är ett utmärkt sätt att fördriva tiden!!😀
Jag gillade det bättre innan den här senaste uppdateringen. Jag hade över 50 000 mynt och du tog dem. Mycket besviken eftersom detta är/var ett av mina favoritspel
Den nya versionen av Angry Birds, kallad Angry Birds Friends och med online-spelläget, finns här för gratis nedladdning.
Den här uppdateringen är ett uppenbart försök att få folk att spendera pengar eftersom FÖRÄNDRINGARNA GÖR SPELET HEMLIGT ATT SPELA!! Mitt råd är att avinstallera spelet, men om du bestämmer dig för att fortfarande spela, SPENDA ALDRIG EN cent i den här appen. De förstörde det som var ett fantastiskt spel som jag spelade i många år (och spenderade lite pengar på) till något frustrerande och till synes riggat och totalt orättvist! Jag har inte heller sett Rovio ta upp detta dåliga beslut så jag gick från 5 stjärnor till 1. OM DU SPELAR, BETALA ALDRIG!!! 👎👎👎
Med tiden utvecklade de en mängd olika versioner och designade fler fåglar för att nå Angry Birds Friends idag, deras senaste mästerverk som
Läs ”Angry Birds Friends Guide” av Simge Ceylan på Rakuten Kobo. Angry Birds Friends is Rovio's attempt to take Facebook by storm in the same way that it
Det kunde vara bättre om det var tuffare nu är jag på våning 96
Skaffa Angry Birds Friends - Microsoft Store sv-SE
Den senaste uppdateringen är skräp: 1) Slingern laggar 2) I Star Cup så visar motståndarens poäng under matchen. När matchen är färdigspelad har motståndaren helt plötsligt och högre poäng? 3) Samma banor kommer tillbaks igen och igen och igen.... Dags att avinstallera?
Spelet kraschar på Nexus 9. System och app med aktuell uppdatering.
Kul spel har inte kommit så långt än.
Jag vet var de andra spelen är. Devolopern gömde spelet och jag hittade det!!!!!!! Först gick jag in i lmanage-apparna och sedan kom jag in på apparna och sedan kom jag in på unistalle-spelikonen och sedan hittade jag det ett annat spel som jag redan laddade ner angry birds star wars 2
Bästa spelet någonsin😘
Jag skulle verkligen vilja spela originalspelet när jag skrek och studsade runt mer.
Älskar spelet men några av karaktärerna är alldeles för små. Kan bokstavligen inte se dem
Hatar den högerhänta katapulten. Varför kan inte spelare välja mellan vänster- eller högerhänta
braeliasrasooli
Blev svårt från ingenstans och jag kunde inte hänga med
With the level builder, players not only have creative freedom to design and play their own levels featuring their favorite feathered friends, but they can now
Brukade älska det här spelet, spela flera gånger om dagen... men inte nu efter den senaste uppdateringen... Jag kan förstå att jag försöker förbättra spelet och utseendet men ingenting är bra längre, det fryser hela tiden, laddar inte din poäng, kommer inte att ge dina cuppoäng/mynt i tid .... för mycket att gå på .... efter år av att ha njutit av det här spelet tar jag bort det
Ny uppdatering är fruktansvärd. Varit en daglig spelare sedan början av spelet. Mina problem, star cup är ett skämt. Oavsett vad jag gör kan jag inte slå någon. Du vet inte dina motståndares poäng förrän du är klar. Du tror att du vunnit men du får reda på att du har förlorat med tusentals poäng. Jag gillar inte att min integritet har blivit kränkt. Jag hade ett val, antingen logga in med Facebook och ge tillgång till mina kontakter och information eller förlora mina år av framsteg. Väldigt mycket orättvist. På grund av dessa har jag bestämt mig för att ta bort
Mycket roligt! Har alltid älskat Angry Birds-spel!
Egentligen ett toppenspel, men inte längre öppna det då det står att det är fel på uppkopplingen!?!
Detta tog tidigare 280 mb nu efter 3 uppdateringar och tar bokstavligen 400 på Android. Non-stop uppdateringar gör det ointresserat spel eftersom det här spelet är bra i Casual eller enkel bemärkelse... precis som tidigare Angry birds original, lansering tillbaka 2011, blev detta hit. Det har folk tidigare tid för Casuality eller Utility spelar. Nu med onlinespel saknar det glädjen att spela.
Android-spel: releaser, gratis spelerbjudanden och recensioner
Så roligt. Fina gubbar. KUL.♡☆
Hemskt eftersom de ändrade det för ett par dagar sedan. Fel, långsamt och sparar inte mina poäng. Vänligen fixa det. Jag uppdaterar denna recension. 0 stjärnor sedan de uppdaterade det här spelet. Varje gång jag får en hög poäng fryser den, och jag tappar poängen. När jag slår mina tidigare poäng och försöker använda mina bonusfåglar och kraftselar fuskar spelet, stjäl mina selar och fryser. Och jag får inte tillbaka dem. Vänligen fixa detta eller gå tillbaka till den äldre versionen. Lanseringen är också extremt långsam.